loading...
پایگاه اطلاع رسانی طوفان تراکتور
رضا گلمحمدی بازدید : 176 1392/06/25 نظرات (1)

حضور در استاديوم سانتياگو برنابئو به همراه شالکه در ليگ قهرمانان اروپا يکي از خاطرات خوب کريمي است که از عکس هاي آن بازي در آلبومش به خوبي نگهداري مي کند.

جادوگر فيلم باز ،آقاي سياه پوش

دريبل ها ، گل ها و پاس هاي کریمی در تمام همین سال ها اينقدر جذاب بوده که هیچ کس سراغ جزييات زندگي اش نشود . استاد معمولا اجازه نمي دهد کسي اينقدر به او نزديک شود که قادر باشند از جزييات زندگي اش سر دربياورد . هر از چند گاهي هم يک گفتگو آتشين مي کند و کل فوتبال ايران را هم مي زند. او همين امروز هم ویژگی هایش را محفوظ کرده اما چه کسی علاقه ندارد که بداند کريمي طرفدار کدام تيم اروپايي است ؟ چطور غذا مي خورد؟ چطور وقتش را مي گذارند و سليقه اش چطور است ؟چه ماشين هاي داشته و …… اين يک گزارش مصاحبه است که در مورد بعضي ازقسمت هايش با خود علي کريمي حرف زده ايم .

در سليقه اش در چيدمان خانه اش نمي توان شک کرد. تکنيکي ترين بازيکن آسيا در چيدمان خانه هم تکنيک هاي مخصوصش را به کار مي برد. اما يکي از ویژگی های قابل توجه در چيدمان خاص خانه اش در تبريز به رنگبندي پرده ها و فرش هايش ربط دارد. رنگ سياه! در بيشتر لوازم خانه اش از اين رنگ استفاده شده است. به هر حال به نظر مي رسد با توجه به اينکه بيشتر رهگذراني که از بازار سنگفرش خيابان وليعصر عبور کرده اند متوجه تازه وارد معروف شده باشند. کمتر کسي است که هنگام عبور از چهارراه اين خيابان با دست اشاره اي به ساختمان نماي کامپوزيت نکند و طبقه ششم را نشان ندهد. همين مسئله و مکث چند ثانيه اي باعث شده تا گاهي در اين چهارراه با ترافيک شديدي روبرو باشيد. کريمي ترجيح داده پرده هاي خانه اش از مخمل مشکي دوخته شود و کمترين ديدي از بيرون داشته باشد تا از مزاحمت هاي احتمالي جلوگيري شود. تا اينجاي کار مشکلي وجود ندارد و حتي مي توان با تماشاي پرده هاي خوش دوخت به سليقه اش نمره قبولي داد اما وقتي با فرش و تابلوهاي مشکي هاي او مواجه مي شويد کمي نگران مي شويد. اين را در کنار ناراحتي هايش در روزهاي اول حضورش در تبريز و شادي نکردن هايش بعد از گلزني قرار بدهيد تا نگراني هاي تان چند برابر شود. آيا او افسرده شده است؟! نه، به نظر نمي رسد چنين چيزي باشد. زندگي در آلمان و تقريبا با چنين جوي باعث مي شود تا اين ناراحتي علي کريمي را زودگذر و مقطعي دانست. مخصوصا اينکه در تبريز دوستان خوبي هم پيدا کرده و محبت هاي رو در روي مردم با چيزي که پيش از آمدنش درباره ان گفته شده بود متفاوت بود و خيلي گرم وصميمي با او برخورد کردند.

عاشق رئال هوادار ميلان

شايد بیشتر مردم ندانند که استاد در جهان هوادار کدام تيم است اما دوستان نزديکش حرص و جوش خوردن هاي او هنگامي که در حال تماشاي فوتبال دو تيم ميلان ايتاليا و رئال مادريد مقابل حريفانش را ديده اند مي توانند گواهي دهند که علی سابق و کاپرفيلد کنوني از طرفداران دو آتيشه اين دو تيم است. شايد همين مسئله باعث شده او عليرغم مصدوميت و بدون اجازه از مسوولان استيل آذين براي ديدار مقابل آث ميلان راهي دوبي شود. کريمي در ليگ قهرمانان اروپاي فصل گذشته هم طرفدار رئال بود و حرص و جوش زيادي بعد از پيروزي دو بر صفر رئال مقابل دورتموند و در نهايت حذف اين تيم به دليل شکست در فست فالن(استاديوم دورتموند) خورد. همين اتفاق هم باعث شد تا او قيد تماشاي فينال ليگ قهرمانان فصل گذشته و بازي دو تيم دورتموند و بايرن مونيخي که در آن بازي کرده بود را بزند و مانند هميشه و سر وقت بخوابد! حضور در استاديوم سانتياگو برنابئو به همراه شالکه در ليگ قهرمانان اروپا يکي از خاطرات خوب کريمي است که از عکس هاي آن بازي در آلبومش به خوبي نگهداري مي کند.

برچسب ها حضور در استاديوم سانتياگو برنابئو به همراه شالکه در ليگ قهرمانان اروپا يکي از خاطرات خوب کريمي است که از عکس هاي آن بازي در آلبومش به خوبي نگهداري مي کند. , جادوگر فيلم باز ،آقاي سياه پوش دريبل ها ، گل ها و پاس هاي کریمی در تمام همین سال ها اينقدر جذاب بوده که هیچ کس سراغ جزييات زندگي اش نشود . , استاد معمولا اجازه نمي دهد کسي اينقدر به او نزديک شود که قادر باشند از جزييات زندگي اش سر دربياورد . , هر از چند گاهي هم يک گفتگو آتشين مي کند و کل فوتبال ايران را هم مي زند. , او همين امروز هم ویژگی هایش را محفوظ کرده اما چه کسی علاقه ندارد که بداند کريمي طرفدار کدام تيم اروپايي است ؟ چطور غذا مي خورد؟ چطور وقتش را مي گذارند و سليقه اش چطور است ؟چه ماشين هاي داشته و …… اين يک گزارش مصاحبه است که در مورد بعضي ازقسمت هايش با خود علي کريمي حرف زده ايم , در سليقه اش در چيدمان خانه اش نمي توان شک کرد , تکنيکي ترين بازيکن آسيا در چيدمان خانه هم تکنيک هاي مخصوصش را به کار مي برد. اما يکي از ویژگی های قابل توجه در چيدمان خاص خانه اش در تبريز به رنگبندي پرده ها و فرش هايش ربط دارد. رنگ سياه! , در بيشتر لوازم خانه اش از اين رنگ استفاده شده است. به هر حال به نظر مي رسد با توجه به اينکه بيشتر رهگذراني که از بازار سنگفرش خيابان وليعصر عبور کرده اند متوجه تازه وارد معروف شده باشند. , کمتر کسي است که هنگام عبور از چهارراه اين خيابان با دست اشاره اي به ساختمان نماي کامپوزيت نکند و طبقه ششم را نشان ندهد , همين مسئله و مکث چند ثانيه اي باعث شده تا گاهي در اين چهارراه با ترافيک شديدي روبرو باشيد. , کريمي ترجيح داده پرده هاي خانه اش از مخمل مشکي دوخته شود و کمترين ديدي از بيرون داشته باشد تا از مزاحمت هاي احتمالي جلوگيري شود. تا اينجاي کار مشکلي وجود ندارد و حتي مي توان با تماشاي پرده هاي خوش دوخت به سليقه اش نمره قبولي داد اما وقتي با فرش و تابلوهاي مشکي هاي او مواجه مي شويد کمي نگران مي شويد. , اين را در کنار ناراحتي هايش در روزهاي اول حضورش در تبريز و شادي نکردن هايش بعد از گلزني قرار بدهيد تا نگراني هاي تان چند برابر شود. آيا او افسرده شده است؟! نه، به نظر نمي رسد , چنين چيزي باشد. زندگي در آلمان و تقريبا با چنين جوي باعث مي شود تا اين ناراحتي علي کريمي را زودگذر و مقطعي دانست. مخصوصا اينکه در تبريز دوستان خوبي هم پيدا کرده و محبت هاي رو در روي مردم با چيزي که پيش از آمدنش درباره ان گفته شده بود متفاوت بود و خيلي گرم وصميمي با او برخورد کردند. ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط تیراختورآذربایجان در تاریخ 1392/06/25 و 15:46 دقیقه ارسال شده است

آ حیران قارداش آذری آدلی دیلیمیز یوخدی


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به وب سایت ما خوش آمدید. لحظات خوش و خرمی با کاربران دیگر سایت داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از آقای مجید جلالی ( سر مربی تراکتور ) تا این هفته راضی هستید؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 118
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 42
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 504
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,249
  • بازدید ماه : 3,425
  • بازدید سال : 20,675
  • بازدید کلی : 179,430